Seriál rozhovorů s fotbalisty Sokola Královice. Díl třetí: PAVEL DUFEK

26.09.2012 08:35

Náš seriál rozhovorů s fotbalisty Sokola Královice pokračuje třetím dílem, ve kterém se Vám představuje Pavel Dufek.                                                                                  

 

Jak hodnotíš dosavadní zápasy nového ročníku ?

Mít po šesti kolech 15 bodů je výborný. Myslím, že s takovým startem počítal v Královicích málokdo, možná nikdo. Jen škoda, že jsme v Březiněvsi neudrželi ten bodík za remízu 1:1 s rezervou Střížkova.


Jak se cítíš ty a jak se ti hraje ?

No popravdě necítím se nějak extra. Když se podívám na mojí statistiku odehraných minut, tak to moc vysoká čísla nejsou. Asi se není čemu divit, když jsem takový  "KRÁLOVICKÝ ANTIŽOLÍK"…  Snad pokaždé, když jsem nastoupil, tak jsme dostali gól ( Motorlet, Střížkov a i teď v sobotu s Uhelnými sklady)  Ale abych zase nemaloval čerta na zeď, tak nějaké body se v těch zápasech udělaly a i já jsem měl nějaké šance na skórování, ale je škoda, že to nevyšlo.

 
Jaký máš fotbalový vzor a kterému týmu fandíš ?

Vzor ? Můj oblíbený hráč je Didier Drogba, jen mě mrzí, že odešel někam do tramtárie do Číny za velikým balíkem. Oblíbený klub je samozřejmě Chelsea !!! 


Na jakém postu nejraději hraješ ?

Loni jsem se cítil celkem dobře na pozici krajního obránce, ale v téhle sezoně se tak nějak hledám. Jednou nastoupím na pozici hrotového útočníka, podruhé na krajním obránci. Uvidíme, na jaké pozici se budu zamlouvat všem královickým trenérům...

 

Do Královic jsi přišel před nějakou dobou s Filipem Zikmundem, jaký k němu máš vztah a jak by jsi ho fotbalově charakterizoval ?

Abych řekl pravdu podobnou otázku jsem od Tebe čekal (pozn.: otázky kladl Michal Krejča). Vztah k němu mám určitě kladný i když to v šatně občas někdy nevypadá. To naše šponování bývá nezapomenutelné… Je to dané tím, že jsme stejně staří a že jsme do Královic přišli stejně. Teď v Královicích nebyl 3 týdny kvůli dovolené v USA a nikdy by mě nenapadlo, že takový "blázen" v dobrém slova smyslu jako Filipi mi bude chybět… A po fotbalové stránce ? Určitě mu z mého pohledu uškodila ta dlouhá dovolená, protože jinak by určitě nastupoval v základu na pozici hrotového útočníka a byl by po šesti kolech nejlepší střelec přeboru. Dokáže se prosadit jak kličkovanou ve vápně, tak po standardní situaci a hlavně střelou z 25 metrů. Doufám, že to trenérům od úterního tréninku ukáže a brzo bude v základní sestavě.

 

Co patří mezi tvé koníčky a zájmy, jaký typ holek se Ti líbí? Můžeš jmenovat svojí nejoblíbenější celebritu ?

Mezi mé koníčky patří sport všeobecně, brouzdání na internetu a samozřejmě četba (hlavně deník Sport). A o těch holkách…. mě se líbí jen moje přítelkyně a to ty moc dobře víš, tak nevím proč mi takové otázky Krejčus pokládáš… A odpověď na tu poslední podotázku ohledně celebrit - mám rád herce Jirku Macháčka - to je podle mě záruka zábavy, viz. Horem Pádem !!

 

Kdo je v Královicích tvůj nejlepší kamarád ?

Tak kandidátů je víc, ať jsou to mladé pušky Maty, Eda, Ziki nebo starší královičtí matadoři jako Randič, Řepa nebo ty. Kdybych musel říct jedno konkrétní jméno, tak asi Eda Formáček, protože se s ním znám od nějakých 12ti let, kdy jsme spolu začínali kopat v Bohemce.


Jak tipuješ sobotní zápas v Třeboradicích a umístění Královic na konci soutěže ?

V tomhle zápase bych si přál 3 body, ale bude to určitě těžký zápas. Mezi Královicemi a Třeboradicemi je už od zápasů v A. třídě určitá rivalita a vždy chce jeden druhého porazit více, než třeba v zápasech s jinými soupeři. Tím, že jsme tam dlouho nevyhráli a ještě tam chytá náš kamarád Jirka Drbout, který teď ve 2 kolech přeboru nedostal ani jeden gól, tak to vidím na remízu 0:0. Přál bych si, aby Královice hráli v přeboru nahoře a třeba se povede urvat nějaké místo na bedně :-)


Jaké cíle máš pro tuto sezónu ?

Můj osobní cíl je prosadit se někdy do základní sestavy a to jestli se mi to povede ukáže čas a mé výkony. Pak tu máme taky cíle v B-mužstvu, za které chodím rád hrát - tam bych chtěl, aby jsme konečně vyhráli a abych přidal nějaký ten gól. A samozřejmě tu mám ještě cíle v hanspaulské lize, ale to sem asi moc nepatří. 
 

A odpověd na otázku Petra Korandy - čemu dáváš přednost: Guláš, pečený koleno nebo nějaký zeleninový salát ?
Myslím, že touto odpovědí překvapím všechny, kdo si tento rozhovor budou číst. Guláš moc rád nemám, pečené koleno je dobré, ale kdybych ho jedl pravidelně, tak mám ještě o 15 kilo víc než teď. Odpověď je tedy salát... třeba takový Caesar salát fakt miluji. Jo kdyby tam řepa dal do možností takovou svíčkovou to by byla jiná odpověď…

Kdo bude odpovídat příště a jakou otázku mu položíš ?
Po dlouhém rozmýšlení jsem se rozhodl, že další na řadě bude již zmiňovaný "amík" Filip Zikmund a otázka na něj: Kdo myslíš, že vyhraje letos titul ? Při odpovědi si prosím sundej ty tvoje růžové sparťanské brýle, ano ?