Seriál rozhovorů s fotbalisty Sokola Královice. Díl první: TOMÁŠ RANDA

01.09.2012 11:03

Připravili jsme pro Vás seriál rozhovorů s fotbalisty Sokola Královice. Seriál bude fungovat jako štafeta. Každý hráč v závěru rozhovoru předá pomyslný „štafetový kolík“ dalšímu hráči, kterého si sám vybere a zároveň mu položí i jednu otázku, která může být i pěkně „na tělo“.

 

Jako první přichází na řadu Tomáš Randa, dlouholetá opora Sokola Královice.

 

Jak hodnotíš letní přípravu ?

Letní příprava byla náročná, ale dala se zvládnout. Jak říkám klukům, když to uběhnu já, tak každý…

 

Jaký máš fotbalový vzor a kterému týmu fandíš ?

Diego Maradona, Zinedine Zidan. Fandím Spartě a Juventusu Turín.

 

Na jakém postu nejraději hraješ ?

Nejraději hraju mezi útokem a zálohou, prostě courat se po hřišti jak Messi…

 

Budeš jednou trenérem ?

Trenérem být nemůžu, protože já jsem dost nervózní člověk a to moc dohromady nejde.

 

Jsi zadaný ?

Ano.

 

Jaký typ žen se ti líbí ?

Nerad bych doma dostal přes hubu, takže mě se líbí jen moje přítelkyně.

 

Kdo je tvůj největší kamarád v týmu ?

Kamarádů mám více, jmenovat nebudu. Ten kdo kamarád je, to jistě ví.

 

Jaké cíle máš pro tuto sezónu ?

Cíl pro sezónu je uhrát na podzim co nejvíce bodů, aby se nás jarní boj o záchranu už netýkal. A co bude navíc, je jen dobře.

 

Kdo bude odpovídat příště a jakou otázku mu položíš ?

Petr Koranda. A jako první otázku mu položím, jestli je opravdu gay, jak se o něm tady v okolí říká…