Seriál rozhovorů s fotbalisty Královic. Díl pátý: MATOUŠ SLOVÁČEK

19.11.2012 22:07

Přinášíme Vám další díl z našeho seriálu rozhovorů s fotbalisty Sokola Královice, tentokrát s čerstvě zamilovaným „fotbalovým manekýnem“ Matoušem Slováčkem. Přijme Matouš hozenou rukavici a my se už konečně dozvíme odpověď na Filipiho otázku ? Ale popořádku…


Jak hodnotíš dosavadní průběh sezóny ? Jak se Ti hraje ?

Musim říct, že jsem takový průběh popravdě před sezónou nečekal. Je to historicky nejlepší podzim v přeboru v Královicích, takže myslim, že to samo o sobě už je dostatečná odpověď. Takže nejde hodnotit jinak, než velmi kladně. Start do soutěže jsem neměl ideální, moc jsem nenastupoval, ale v průběhu podzimu si to sedlo a teď se mi hraje dobře nalevo v obraně.


Co považuješ za svůj největší přínos pro fotbalový tým Královic ?

Umim kluky pořádně namotivovat a moje slovo má v kabině váhu. Jsem prostě na hřišti přirozený vůdce...


Jaké jsou tvoje nejsilnější fotbalové stránky ?

Určitě je to rychlost, výbušnost, dynamika, fyzická kondice a důraz.


Patříš mezi obávané hlavičkáře, jak hodnotíš svou bilanci 2 góly ve zhruba 100 duelech v Královicích ? Přičítáš to nepříjemné osobní obraně na svoji osobu ?

Je to tragická bilance !!! Ale mám to těžký. Určitě to přičítám nepříjemné osobní obraně. Jinak si nedovedu vysvětlit, čim by to mohlo být, protože výběr místa, důraz ve vápně i načasování mám výborný. Soupeři se na mě určitě speciálně připravujou. Je to těžký, těžký...

Jak si představuješ ideálně strávený sobotní večer ?

Ideálnímu sobotnímu večeru by měl určitě předcházet vítězný zápas za Královice. A pak si udělat hezký večer s mojí přítelkyní, nejlépe si zajít někam na skleničku a trochu se pobavit...

Dost volného času o víkendech trávíš s dalšími spoluhráči z kabiny, můžeš nás zasvětit čím a jak se bavíte ?

Trávíme spolu z víkendu většinou jen soboty večer (noc). Je to takové nevinné posezení s přáteli u mě doma. Nad lahví vodky probíráme holky a fotbal. Sem tam si zahrajeme fotbálek na Plastationu. Jak řikám, nic velkýho...


Koho řadíš mezi své největší kamarády v Královicích a proč ?

Kamarádů mám samozřejmě v Královicích víc, ale ptal jsi se na největší, takže to asi nebude překvapení, když řeknu, že největší jsou kamarádi z mokré čtvrti Eda ,,Edinson" Formáček a Filip ,,Filipi" Zikmund.  A proč ? Jsou to prostě výborní kluci, se kterýma je vždycky sranda a o čem si povídat. Můžu se na ně ve všem spolehnout a hlavně, mají čas soboty večer.


Můžeš nám popsat svůj ideál ženské krásy? Jaký názor máš na věrnost ve vztahu ?

Ideál ženské krásy je moje přítelkyně. Vysoká, tmavé dlouhé a husté vlasy, dlouhé nohy, šedomodré  oči, plné rty a krásný úsměv. Věrnost ve vztahu je samozřejmě ta nejdůležitější věc !

 

Co je podle Tebe nejdůležitější ? Fyzický vzhled, sexappeal, nebo vnitřní krása ?

V tomhle směru jsem hrozně povrchní, takže na prvnim místě je fyzický vzhled.


Jsi horňák nebo dolňák ?

Jednoznačně dolňák.


Myslíš si, že tento rozhovor bude číst i tvoje přítelkyně ?

Ano.

Jak tipuješ umístění Královic na konci soutěže a proč ?

Pokud zvládneme poslední dva domácí zápasy a budeme po podzimu na prvním místě, bude kvalitní zimní příprava a vyhnou se nám po zbytek sezóny, minimálně jako na podzim, zranění, tak tipuju, že to na jaře udržíme a vyhrajeme Přebor. Mužstvo na to určitě máme.


A odpověď na otázku Filipa Zikmunda - Erik nebo Pepa ? Můžeš čtenářům vysvětlit o co (koho) se vlastně jedná ?

Především musim poděkovat Filipu Zikmundovi za výbornou otázku. Asi nad ní musel dlouho přemýšlet... Čtenáře asi zklamu, ale vysvětlit to opravdu nemůžu...


A jak jsi se tedy rozhodl ?

Otázka už není aktuální, takže ani jeden.


Kdo bude odpovídat příště a jakou otázku mu položíš ? Příště bude odpovídat Eda Formáček. A otázka: Jak se mu trénuje s Májou ?