Seriál rozhovorů s fotbalisty Sokola Královice. Díl druhý: PETR KORANDA

05.09.2012 17:04

Ve druhém dílu našeho seriálu rozhovorů s fotbalisty Sokola Královice se představuje Petr Koranda.

 

            Jak hodnotíš dosavadní zápasy nového ročníku ?

            Zápasy hodnotím kladně,protože máme plný počet bodů a myslím si že i zaslouženě.

 

            Jak se cítíš ty a jak se ti hraje ?

Já se cítím výborně, až na bolest nohou z těch dřepů. Hraje se mi dobře, což je snad i vidět na hřišti…

 

            Jaký máš fotbalový vzor a kterému týmu fandíš ?

            Tomáš Řepka a fandím AC Sparta Praha !!!!!!!!!

 

            Na jakém postu nejraději hraješ ?

            Nejlépe se cítím na stoperu.

 

            Jaký máš stav ke Slavii, přestoupil bys tam někdy ?

            Nenávidím Slávii a v životě bych se tam nešel ani podívat !!!

 

            Co jiné sporty, hraješ ?

            Jsem výbornej tenista a famózní nohejbalista…

 

            Kolik si nejvíc vyhrál v sázení ?

            Nejvíc jsem vyhrál asi 35 tisíc, ale to už je let. Teď to nechodí…

 

            Jak tipuješ sobotní zápas s Meteorem ?

            Vyhrajeme 3:0 v suchým.

 

            Jaké cíle máš pro tuto sezónu ?

Hrát nahoře, být konečně celou sezónu zdravý a pochopitelně odehrát sezónu bez červený karty…

 

            A odpověd na otázku Tomáše Randy ?

            Nejsem gay, nesnáším je a hnusej se mi !!!

 

            Kdo bude odpovídat příště a jakou otázku mu položíš ?

Tak bude to Pavel Dufek a zeptal bych se ho, čemu dává přednost: Guláš, pečený koleno nebo nějaký zeleninový salát ?